life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

19 Aug 2011

Time boring ni la keja nya..

aku mmg suke sgt kumpul key chain..mne2 mber yg g jenjaln klu tak bg ole2 ni kat aku mmg terase ati la..kkdang tu aku beli utk diri sendiri..^__^ tak mtak yg mahal pun nk ni jer..1 lg hobi skrg ni tgk kumpul duit syiling mengikut tahun..duit syiling yg plg lame duit 5 sen tahun 1967..korang ade ker??hehe

akceli boring yg amat sgt ni, time lunch pose pulak tu so xkuar duk la godek2 kamera ni kan..ape lg snap la pe2 yg patut..

xde la byk sgt ni jer yg terkumpul

duit syiling 1 & 5 sen jer ade gak duit syiling rupiah, Singapore dolar, somalia & australia



koleksi bear kecik dpt mse besday..yg kt blakang tu gambo aku time mude2 remaje dlu..

ni pulak koleksi yg aku br nk start mengumpul..kt umh pe lg peti ais ler mangsa nya, freeze magnet..

ni jer br kumpulnya..so sape2 yg nk bg tu aku terima dgn ikhlasnya..
slm n arini xde nk update menu cz berbuke kat luar..rezeki luar pulak..alhamdulillah

selamat berbuka sume

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...