life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

22 Oct 2011

Selamat Hari Tua~~adikku..



 Lokasi: Seoul Garden, Pj (mknan Korea) - stim & grill
Price: RM 35.00++ (less 50% for besday boy/gal-tunjuk ic tau)

ni la besday boy yg berbaju itam tuh..yg ke berape??enta la akuu tak tahu korang tyer tuan empunya badan sendiri la yea..huhu..dua org adikku ni mmg suke mkn..tu yg gemaks..hahaha..aku mkn pn sebab layan dieorg ni la kluu tak mmg tak kan mkan mlm..haha poyo tol aku ni kan..hubby da bising aku semakin tembun..:-) i cute la yang..lalala

paberet aku nih..

xsabau nk makn..
 makanan kat cni byk sgt sume ade..korang leh pilih sendiri tp igt jgn membazir cz kne byr klu mkn tak habis tau..kiteorg melantak seafood & daging byk sungguh..


bermacam gading ado..
saya suda kenyang!!!!


sempat lg dieorg nih..


jgn membazir..

posing dulu b4 balik..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...