life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

22 Aug 2011

Jenjalan & Makan2

Assalamualaikum sume..pe kabo??sht ker??

da byk ari dapur tak berasap..asyik makn kt luar jer..smlm jenjaln cr brg2 raya..xde semangt skt nk soping cz beraya kt kl..xblk kg pung..bj raya pn xbeli lg nih..pkai je la yg mane2 kan...duk thn sebak tp lately ni radio duk pasang lagu raye jer..nak menangis je rasenya..uhuk2

buka pose ngn makcik (cik yah) sblm tu soping dlu kat Midvaley..yeyeye dpt gak blander ni..da lame sgt rosak asyik tumbuk jer..marah jiran sblh umh aku nih..lps ni aku tak kacau korang lg daa..huhu

periuk ns ni da ade pn kt umh tp aku nk bli yg kecik sket pastu senang d cuci..yg da ade tu susah sket la..

kami berbuka kat rest Tanjung Seafood kat area Amapang..Makanan sedap tp service macam ci..........lmbat nk mamp.......dekat kul 8 br spai..hangin satu badan kiteorg..

layan dlu order kiteorg yea..

air apple asam boi

udang masak enta la lupa la pulak..im sori

kerabu mangga

siakap masak ala2 thai

ayam goreng pandan

muke laki aku da hangin makanan xspai2 lg..sabar ye yunk..


Alhamdullilah semua nya habis kecuali ayam pandan, bungkus la leh mkn sahur nanti..tq kt touke kedai cz belanja kiterog..sib baek mkn free..tp masakan die mmg sedap..

lps mkn smbung soping kat Pavillion pulak..laki aku yg nk soping tp aku pulak yg TERbeli brg..huahuahuahuha..yeye dapat bag raya.

sj jer ltak bckgrnd die tu kan..tq cayunk
Badan da penat giler, sahur mkn je la pe yg ade..

paberet nih..sedap wooo
pe la nk masak arini yea..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...