life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

3 Nov 2011

Fareeda Oh Fareeda...

aku buat hal lagi daaaaaaaaaaa......smlm yg sgt tensen n busan dgn keja so aku ambik keputusan nak la g terapi..mamber pn satu kepala nak melayan karenah aku..bertambah2 menjadi la terapi aku kat FAREEDA ni..sanggup ambil half day sbb kau FAREEDA..ape kau da buat kat aku FAREEDA oiiiii..aku TERBELI 9 helai..hukhuk















ini jer yg sempat ambik gambo..yg lain tu simpan je la yea..yg 2nd da ade yg nak membeli nya..tp syg la pulak nk menjualnya..tq buat BFF ku ijah & Aneng yg sudi menemaniku..len kali temankan aku lg yea..bertambah giler cz ijah pn mengumpul koleksi FAREEDA jugak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...