life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

29 Nov 2011

Main Masak2 Lagi..

Thanks pd yg sudi dtg melepak n melayan kerenah aku yg suke sgt bermain masak2 ni yea..lps ni korang jd kembar aku la kan..kembar gemaks..hehe..laki aku tuh bg ape pun bukan nak naik pun badan nya..aku yg makin naik..maklum la penyayang katakan..klu tak habis tu sayang nk buang..terpaksa la aku makan..mane tak nye gemaks aku nih..lps kawen naek bdn spai 13kg engkau..org kate BAHAGIA katakan..aku senyum jer...BAHAGIA la tu bebe..malu la pulak..Luv u sayang..aku main masak2 ni bersama 2 org adikku la..dieorg kne bakar ayam & daging aku nk buat ns kerabu..sib baek ade bibik (adik laki aku da) hehe..klu tak xde la aku nk masak ns kerabu ni..pe2 pn babe nasi habis tuh 3 periuk (periuk yg plg kecik gempaks jer kan)..tak de la ajak ramai pun..tapi npe byk abes erk?ni mesti adik aku makan byak kan..aku mkn sket jerk..lalallalallallllalla

Ns Kerabu Tumis


Tak sempat pn nak snap gambo td la..duk melayan tetamu jer..huhu..dieorg ckp ns aku ni biru sgt takut nk mkn..aku terlebih masuk kaler la...hehe len kali da reti da nk bajet kaler tuh..2nd time aku buat ns kerabu nih..dlu kaler kuning cz kaler biru tak de..k la sesi gediks bermula..



aku nampak kurus dlm gambo ni..suker nyer...huhuhu..ni la mangsa aku klu buat mkn dieorg ni la yg selalu dtg..
Thanks jugak buat ijah..yg sudi dtg wlpn da lewat..hehe..len kali aku nk g blaja buat kek ngn mu la jah..

Thanks jugak buat Rozie & hubby & baby Marissa sudi dtg meriuh kan suasana di rumahku..len kali dtg lg tau..tak sempat nak bergambo..sib baek ado gmba open hus kt opis ni..hehe
ni aku nk promote headband home made by Rozie yg sgt cantek..tgk anak die tu kecil2 da pndai bergaya..ikut mama die la tu..hehe
sape2 berminat leh email kat aku yea..nak tgk gambo tgu aku hupdate yea..sblm blah layan dlu gambo ni yea..daa

Farhan Hassan bukn nama sebenar..sedak sungguh ns kabu ni..


utk tempahan sila hubungi 1-800-22-800..hehe
 daaaaaa sume

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...