life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

13 Feb 2012

Lawar ke Der!!!

Assalamualaikum..

Lame btl tak hupdate blog ni..maklum la keadaan yg tdk mengizinkan utk menulis..byk benda yg ign aku kongsi..ok la aku nk kongsi perasaan jakun aku 1st tgk live musikal..Mlm ahad lepas aku g la tgk Lawak ke Der kat Istana Budaya..1st time tgk teater ala2 jakun la sket kan nasib baik la member aku ni mmg kaki tgk teater ..Muzikal Cuci aku dah suruh mber aku booking tiket..huhu..ermmm mmg berbaloi la tgk Lawar Ke Der..Lbh kurang 3 jam duk gelak jer..sape yg tak tgk tuh mmg rugi la..Tp aku ade sdkit kecewa la cz xdapt ambik gamba ngn Jozan tak larat nk tgu dieorg keluar bertemu peminat..ramai sungguh peminat sanggup tgu dieorg ni..maklumla da glamour kan..hehe
pe2 pun aku doakan yg terbaik utk dieorg..jgn lupa kat peminat pulak bile da berjaya nanti..


aku suke sgt bile Nabil cpk "WHATEVER"

JOZAN pn lawak gak, acai & Mail lambok..

BOBOI ngn lawak Datin Maimun..mmg beshhhhhhhh 

Harith Iskandar lawak spontan yg menjadi..

pe2 pn u all mmg Lawak la babe!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...