life

~~~JANGAN sekali2 cuba MENCURI hak PERIBADI dalam blog ini samada DENGAN SENGAJA atau TIDAK SENGAJA.. Blog ini adalah hak cipta terpelihara,kalau ade silap & salah maaf la yea..n klau ade yg menginggung perasaan tu tak payah la masuk blog ni yea..*-^ .. Thanks kpd yg sudi singgah, sudi FOLLOW klu tak sudi tak yah la singgah.Hehe.. Keep in touch ok!~~~

1 Sept 2011

Selamat Hari Raya

Da lame bgt x hupdate blog maklum la bz giler mengalahkan Pm..Mane tak nye dlm bln ni aku terbang ke sana sni meneman en. kangkungku..Alhamdulillah usaha En.K aku selama ni akhirnya dpt jugak die projek ni..Aku pn tumpang gumbira la wlpn terpaksa berkorban raya dlm keadaan yg memenatkan..


Raya pertama (Melaka)

1st time aku beraya tanpa ahli keluargaku yg ramai, sedey xbley nk ckp la..sepanjang perjlnan ke melaka aku asyik duk menangis jer naik rimas En.K aku..Aku tgh sedey biarla aku nangis kan..adik2 aku ni bongot tol la dieorg  leh anto msg2 yg buat aku bertambah sedey..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...akceli selonok jugak beraya di tempat org ni, org melaka ni semua rumah mesti ado rendang tak makan nasi aku satu hari..Ptg blk Kl sempat lg ronda2 kt KLCC mak aiii tak mcm raya je kan..En.K selonok la shopping aku ni teman jerk..


Raya Ke Dua (Kelantan)

Hurayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy selonok sgt2 dpt gak blk kg..aku ni last minute booking flight blk kelantan laki bz sgt katakan..pe lg aku ambik yg awal pg la xsabau benor nk blk kg jumpa ma n abah tercinta..Alhamdullillah dpt jumpa semua..Laki aku raya ke 3 da blk KL kene settle keja katanya..bz bena weiii..aku mals nk blk so duk kg dlu la, burn la tket aku tertambah kayo la Airasia..huhu
Damisha Qistina
Anak buah baruku..anak abgku yg sulung..anak yg ke brape tu?????sgt tembun  geram nk cubit pp..korang mesti geram jugak kan tgk pp Damisha ni..

Al fatihah buat adik ku tersayang (Muhammad Farid Binti Hj Hassan) telah kembali ke rahmatullah pd 17 Nov 2010.Semoga ditempatkan dlm golongan yg beriman..

anak arwah, Husna..sgt tomel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...